معرفی چند سایت و اپلیکیشن جالب



SayHi Translate
یک مترجم بدون حقوق و مزایا


یک اپ آیفون است که به صدای شما گوش داده، سپس آن را به زبان دیگری ترجمه کرده و به شما می‌گوید.
SayHi Translate با استفاده از قدرت ابری صدای شما را دریافت کرده و طی چند ثانیه آن را با زبانی دیگر که می‌توانید انتخاب کنید ترجمه می‌کند و به شما بازمی‌گرداند. به عنوان مثال شما انگلیسی صحبت کنید، حال آیفون شما به زبان اسپانیایی به شما جمله‌تان را باز می‌گرداند.
هر چه جمله شما طولانی‌تر باشد SayHi Translate دقیق‌تر ترجمه می‌کند.


Camera JB
عکاسی و فیلم‌برداری با کیفیت


+Camera JB یک نرم‌افزار بسیار حرفه‌ای برای ویرایش عکس‌ها هنگام گرفتن عکس و پس از آن است. هنگام گرفتن عکس می‌توانید تنظیماتی مانند: کیفیت عکس، مکان عکس، افکت‌گذاری، فرمت تصویر، تایمر و… را تنظیم کنید. این نرم‌افزار، برنده جایزه جهانی «بهترین نرم‌افزار اندروید در سال۲۰۱۳» بوده است. پس از گرفتن عکس نیز می‌توانید کارهایی مانند» افکت‌گذاری، تغییر رنگ، برش و... ایجاد کنید. برای استفاده از این نرم‌افزار، به اندروید 4.3 نیاز دارید


Pocket
بازبینی وبسایت‌های موردعلاقه‌


برای شما هم پیش آمده که دوست داشتید وبسایتی را بخوانید ولی وقت خواندن کل آن صفحه را نداشتید؟ می‌خواهید گاهی اوقات صفحات را برای بعدا ذخیره کنید تا سر فرصت بخوانید؟ می‌خواهید راهی پیدا کنید که تقریبا با هر مرورگر و دستگاهی سازگار باشد؟ برای این هم یک اپ هست!
اپلیکیشن Pocket به شما کمک می‌کند تا صفحه‌هایی از مرورگرتان را در این اپ سیو کنید تا بعدا و به صورت آفلاین هم بتوانید این کار را بکنید. این اپ برای دو سیستم عامل آی او اس و اندروید موجود است.


www. gtmetrix. com
تست سرعت سایت


«وب باید سریع باشد». اگر صاحب سایت و وبلاگ هستید، حتما سرعت بارگذاری سایت یک فاکتور مهم برایتان محسوب می‌شود. اگر سایت دیر بارگذاری شود، ممکن است کاربر حوصله‌اش سر برود و از سایت یا وبلاگ خارج شود. پس اگر می‌خواهید بدانید سایت شما در چه وضعیتی است، به این سایت مراجعه کنید. از ویژگی‌های جالب این سایت این است که اگر سایت شما حالا به هر دلیلی کند بود یا مشکل کدنویسی داشت، یک نسخه بهینه شده از CSS را به شما ارائه می‌دهد و شما می‌توانید آن را دانلود کرده و به‌کار ببرید.


www. jpegmini.com

کاهش شگفت‌انگیز


وب‌سایت jpegmini، وب‌سایتی است که شما به راحتی و طی چند مرحله ساده می‌توانید حجم عکس خود را کاهش بدهید، بدون آنکه از کیفیت و شفافیت عکس کاسته شود. برای این کار تنها کافی است که به وب‌سایت مراجعه کنید، سپس روی گزینه Try It Now کلیک کنید و با ورود به پنجره جدید، روی Upload Your Photo کلیک کنید. با کلیک کردن روی این گزینه، عکسی که می‌خواهید حجم آن را کاهش دهید را انتخاب می‌کنید و سپس روی گزینه Open کلیک می‌کنید. بعد از چند دقیقه حجم عکس مورد نظرتان کاهش پیدا کرده است

 

printwhatyoulike. com
پرینت راحت از صفحات وب


printwhatyoulike.com سرویسی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با آن بتوانید قسمت‌هایی از یک صفحه که مدنظرتان است پرینت بگیرید. اگر تاکنون تجربه پرینت گرفتن از صفحات وب را داشته باشید، می‌دانید که چه کار سخت و پردردسری است. با این سرویس می‌توانید قسمت‌های اضافه، تصاویر پس‌زمینه، تبلیغات و بنر‌ها، منو و سایر مواردی که نمی‌خواهید در پرینت شما بیاید را حذف کنید.
کافی است با مراجعه به سایت، آدرس موردنظر خود را در آن وارد کنید و ببینید چه امکانات جالبی در اختیار شما قرار می‌گیرد.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد